Betalen
Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen met iDEAL, PayPal, Bancontact en handmatig overboeken.
Kan ik veilig betalen?
teraard. We werken samen met betaalsysteem Pay.nl, zij handelen alle betalingen voor ons af.
Bestellen & Levering
Ik heb geen mail ontvangen.
Na afronding van de bestelling wordt er altijd een mail naar je toegestuurd. Mocht je deze niet hebben ontvangen controleer dan je spambox. Kun je de mail daar ook niet vinden, stuur dan een mail naar [email protected], zodat ik kan controleren of de bestelling daadwerkelijk bij mij is ontvangen. Bij bestellingen met track&trace ontvang je de link via mail zodra het verzonden is.
Ik weet mijn track & trace code niet.
Als je een standaard pakket of brievenbuspakket hebt, ontvangt je een mail met de track&trace code zodra het pakket is verzonden. Ben je deze kwijt of heb je de mail niet ontvangen, dan kan ik de track&trace code voor je opzoeken. Stuur dan een mail naar [email protected]
Ik wil mijn bestelling wijzigen.
Dit kan, mits natuurlijk het pakket nog niet is opgestuurd. Stuur je wijziging zo snel mogelijk naar [email protected]
Mijn bestelling klopt niet. En nu?
Komen de geleverde product(en) niet overeen met de bestelling? Neem dan gelijk contact op met [email protected]. Omdat het onze fout is, worden de retourskosten en/of de nabestelling vergoed.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen.
Een standaard pakket of brievenbuspakket kun je traceren. Controleer de status van je bestelling via track&trace mail die je hebt ontvangen. Hier staat een verwachte leverdatum bij. Staat er dat het pakket al is afgeleverd? Kijk dan goed of er een briefje in je brievenbus ligt of vraag rond of iemand anders het pakketje heeft aangenomen. Een brievenbuspakket wordt gewoon in je brievenbus geleverd. Mocht je het pakket echt niet kunnen vinden, neem dan contact op.
Ik wil mijn bestelling in de winkel ophalen.
Dit kan. Kies optie ”Ophalen in winkel” als verzendmethode.
Mijn land staat niet tussen de verzendingslanden.
Neem contact op voor de mogelijkheid en kosten.